Priebeh realizácie tvorby eshopu

Osobné stretnutie s klientom

dobre špecifikovanej zadanie je absolútne zásadné pre vytvorenie dobre fungujúceho eshopu podľa požiadaviek klienta. Na osobnom stretnutí s klientom prevedieme analýzu jeho potrieb, aby sme mohli následne navrhnúť to najvhodnejšie možné riešenie. Na funkčné demoverziu si ukážeme, ako čo funguje a dohodneme sa na prípadných úpravách.

Príprava ponuky a ladenie s klientom

Na základe zistených informácií a potrieb pripravíme cenovú ponuku s pevným termínom realizácie. Tú následne odladíte s klientom.

Príprava zmlúv a technické špecifikácie prípadných úprav

Špecifikácia grafiky a šablón zo strany klienta

Tvorba grafiky internetového obchodu vychádza vždy z kreatívneho zadania a konzultácie s našim grafickým oddelením. Pomôžeme vám ucelit vaše predstavy a vytvoríme všetky podklady k realizácii výslednej grafickej podoby e-shopu.

Podpis zmluvy

Podpisom zmluvy začína plynúť termín realizácie. Termíny dodržiavame, zakladáme si na tom.

Prevedenie úprav a programovanie zo strany Web Revolution

Pracujeme na tvorbe eshopu a programujeme úpravy nášho jadra na základe technickej špecifikácie.

Nasadenie aplikácie na testovaciu doménu

Testovacia beta verzia je spustená na tzv. Klientskej doméne, kde sa eshop postupne pripravuje na ostré spustenie.

Testovanie aplikácie ako celku

Aplikácia počas príprav testujeme, aby sa správne zobrazovala v troch posledných verziách známych internetových prehliadačov.

Zaškolenie klienta

Akonáhle sú dokončené práce na tvorbe webu, preškolíme vás ako internetový obchod ovládať a dodáme vám k tomu manuál.

Plnenie dátami, prípadný import dát

Aplikácia na klientskej doméne je odovzdaná klientovi pre naplnenie dátami. Dáta je možné do pripravovaného eshopu naplniť ručne cez administráciu (CMS), alebo je možné preniesť z vášho účtovného systému či od vášho dodávateľa.

Spustenie na ostré doméne

Po dokončení tvorby eshopu, otestovanie a naplnenie dátami je e-shop pripravený na spustenie. Poskytneme vám plnú asistenciu pri registrácii Demy či prípadne pri presmerovania DNS záznamov na server, kde bude váš eshop hosťovaný.

Postimplementačná podpora

V rámci postimplementačnej podpory sa na nás môžete obracať cez naše klientske centrum po telefóne. Raz za pol roka sa môžete stretnúť s naším konzultantom k osobnému diskustovanie prípadných otázok. Reklamácie riešime bezodkladne.

Online marketingové služby

Samotná, hoci kvalitné, realizácia internetového obchodu peniaze často sama nezarobí. V rámci ďalšieho rozvoja vášho eshopu sme schopní poskytnúť poradenstvo aj realizáciu v oblasti online marketingu.

SEO
PPC
E-mailing
Tovarové porovnávače
Webová analytika
A další