B2C eshopové riešenia pre koncových zákazníkov

b2c-eshop

Predaj koncovým zákazníkom má svoje špecifiká, na ktoré je potrebné myslieť aj u tvorby internetového obchodu:

  • Prehľadný a jednoducho použiteľný
  • Vyvoláva pocit istoty a bezpečia (dodanie tovaru, možnosti reklamácie, kvalitné informovanosť zákazníka počas celého nákupu)
  • responzívne (optimalizovaný na zobrazovanie na rôznych zariadeniach – aj na tabletoch či smartfónoch)
  • Štandardizovaný (aby používatelia našli všetky funkcie, ktoré sú u eshopov zvyknutí používať)
  • Jednoduchý nákupný proces

Uživatelské rozhraní B2C eshopu

null

Úvodná stránka

  • Prehľadná grafika, na prvý pohľad rozpoznateľné, že sa jedná o obchod
  • Nízka hlavička – umožňuje rýchle rozpoznanie najpodstatnejších prvkov (logo, kategórie, bannery a produkty samotné)
  • Zobrazenie skladovej dostupnosti produktov (dôveryhodnosť eshopu)
  • Jemná grafika zdôrazňujúce produkty
  • Personalizácia produktov na úvodnej stránke podľa histórie predchádzajúceho prehliadania užívateľa
  • Dostatok textových blokov pre kvalitnú informovanosť návštevníka

null

Detail produktu


  • „Topovanie“ kategórie, v ktorej sa užívateľ aktuálne nachádza
  • Zmena bannerovej pozície – každá kategória môže mať iné bannery
  • Podkategória prehľadne vypísané aj pod bannerovú pozíciou
  • Zobrazenie najpredávanejších produktov z danej kategórie (možno nahradiť manuálnou voľbou alebo iným algoritmom)
  • Parametrická filtrácia – pre hľadanie produktov podľa špecifikovaných požiadaviek užívateľa. Automatická ochrana proti zobrazenie nulového výsledku
  • Voľba radenie produktov – podľa ceny, abecedy, skladovosti
  • Prehľadná karta produktov na výpise (názov produktu, fotografie, skladová dostupnosť a doručiteľnosť, krátky popis, východisková cena)
  • Zobrazenie štítkov pre produkty v akcii, novinky alebo výpredajové produkty
  • Kotva pri stránkovanie – načítaní stránky až pod parametrickým filtrom
null

Modul Crosselling

  • Modul inšpirovaný veľkými kamennými centrami a príslušenstvom ponúkaným tesne pred pokladňou
  • Modálne okno s ponukou, ktoré sa otvorí v momente stlačenia tlačidla „Kúpiť“
  • Ponuka vloženie produktu do košíka a zároveň ponuka príslušenstva
  • Implementáciou crossellingového modulu sa nám podarilo na našich projektoch zdvihnúť predaj príslušenstvo o stovky percent

null

Jednokrokový košík


  • Predstavuje najjednoduchší cestu ku konverzii
  • Nie je vidieť kategorizácie, bannery ani fulltextové vyhľadávanie, aby sme zbytočne neodvádzali pozornosť
  • Doprava a platba (pri osobnom odbere a platbe v hotovosti nie je potrebné vyplniť adresu)
  • Kontrola produktov vložených v košíku v modálnych oknách
  • Zmeny v počte kuší sa dokážu správať podľa skladovej logiky (počty kusov skladom sa mení v reálnom čase, aby neboli ponúknuté produkty, ktoré reálne nie sú skladom)

Koľko to stojí?

Napíšte nám o Vašom zámere cez kontaktný formulár a obratom vám pošleme nezáväznú cenovú ponuku, alebo zavoláme a dohodneme si stretnutie.